شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۸:۲۴

برای رزمایش مشترک دریایی؛ ناوگروه نداجا به عمان اعزام شد

باشگاه خبری فراساحل: ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای اجرای رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی با نیروی دریایی عمان به این کشور اعزام شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریاداردوم حسین آزاد گفت: با توجه به جایگاه دریای جنوب و اقیانوس هند در عرصه اقتصاد دریایی و گستردگی تردد کشتی‌‌‌های تجاری و نفتکش، در این دریاها ضمن تامین امنیت، آمادگی ایمنی و امداد و نجات هم امری ضروری است، در همین راستا دو نیروی دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه عمان رزمایش مشترک امداد و نجات را طراحی و اجرا ‌‌می‌کنند.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در ادامه افزود: امسال این رزمایش مشترک به میزبانی کشور عمان است که در حوزه دریای جنوب و شمال اقیانوس هند انجام ‌‌می‌شود،  این رزمایش مشترک با شرکت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان ، ناو پشتیبانی و بالگرد بر لاوان، یک فروند بالگرد SH3D  و ناو موشک انداز فلاخن به استعداد تقریبی 1000 نفر و شرکت یگان‌‌‌هایی از عمان به مدت یک هفته انجام ‌‌می‌شود.



  کد خبر : 3433
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :